Fireworks, all day long.

Ze beginnen vandaag iets later, onze dakhazen, maar dan is het ook vuurwerk from dusk till dawn, op de siësta en de koffiepauzes na dan. Taktaktaktak…..taktaktak en weer zit er een shingle vast. Helaas geen hot tin roof, jammer voor de katten, maar gewoon ordinaire shingles, hoewel wel een beetje meer gewaagd kleurtje dan we hier in de buurt gewend zijn. Geen zwart of grijs, maar een gemêleerd bruinachtig kleurtje wat mooi wegvalt in de natuurlijke omgeving. Of we niet compleet gek worden van de vijfhonderdduizendklapper was de vraag. Nee hoor, want als erkend (ver)bouwjunk en vrouw die dat allemaal mee moet maken vindt ik dat wel een prettig geluid, zeker als ik dat vanaf het terras, het zwembad of de jacuzzi aan moet horen. Niets geeft meer voldoening om een ander vanuit de zonnebaadstand te moeten zien werken 😂😂😂

Verder is deze dag zoals vele andere, want behalve het luibuizen moet er natuurlijk ook geshopt worden. Dus kort na het weer weldadige ontbijt vertrekken we richting Old Town voor wat Indiaans footwear, Minetonka, favoriet van Marion en ze hadden weer een nieuw modelletje mocassin , iets hoger, met franjes, dus die gaan we even bekijken. Vandaag gaat kijke kijke nie kope niet op want we kijke en kope gelijk. Zelfs ik vind wat van mijn gading, een steunbetuiging aan de Amerikaans grondwet waar ik het wel mee eens kan zijn, Artikel 2, en dat is geen afsplitsing van Silly Syl S. 

America’s Real Homeland Security 🔫 zegt het shirt en ik vindt hem leuk. Wat ik ook leuk vind is de Wrangler (al sinds mijn jeugd, en dat is even geleden, mijn favo jeansmerk) Cargo (=broek met veel zakken, exclusief drager) in spijkerstof. Al een tijdje naar op zoek, maar tot nu toe alleen de timmermansuitvoering gezien. Maar bij Vanity Fair op LBV Outlet Center hangt hij, en ook nog in mijn gereduceerde maat. Ik heb al veel van die Cargo driekwarters, veel zwart, paar grijs, camo-groen, camo-woestijn, camo-noordpool, maar nog geen spijkerstoffen. De andere die ik heb zijn ondertussen ook overbodig, want veel te groot (op 1 zwarte na, die kan nog net), dus moet de voorraad weer wat aangevuld worden. Maar daarvoor komt Walmart in beeld, die heeft meer Wranglers en nog wat goedkoper ook. Daar gaat een zwarte mee in de tas, 5 maten kleiner dan de meeste in mijn voorraad. Die zijn dus nu in de aanbieding, gratis !

Bij de vuurwaterwinkel van Walton’s (en die is groot bij deze aan de SR535) gaat er nog een fles JD Tennessee Fire mee in de Brown bag want de barvoorraad thuis raakt op. Niet dat deze fles nog kleinjan gaat worden in de laatste paar dagen, maar we hebben de box voor de zolder, en (als er) wat (er) over is gaat (dat) daar in voor November. Leuke bijkomstigheid is dat een losse fles JD net zo duur is als dezelfde fles in een giftpakket met twee leuke shotglazen. Raden welke we mee nemen 😋

Ondertussen is het lunchtijd, maar door het weldadige ontbijt beperken we ons tot een bakkie leut met een Old Fashioned Pie, die altijd weer goed smaken. Geen kopersmaak trouwens, want Walmart verkoopt ze voor 50 cent stuk. De middag bestaat uit pool in, taktaktak, pool uit, hottub in, taktaktak , hottub uit, Budje in de zon (alu fles, dus blijft koud), even onder de porch, taktaktak, muziekje erbij en dat allemaal in herhaling 😎

De deur uit gaat niet meer gebeuren want wegens hoge aankoopkosten gaan we vanavond het overschot maar als diner gebruiken, er ligt nog een half wagenwiel in de koelkast en die zal prima smaken met de blikjes Campbells uit de voorraad. Met het bord op schoot voor de buis, want we worden verwend. Na de spelshows zijn er afleveringen van NCIS, NCISNOLA, Dr. Bull en Bones, dus wij komen de avond wel door. En morgen gaan we via een omweg naar de kust, dus vroeg op pad. Later !!!

Dit bericht werd geplaatst in Day by Day. Bookmark de permalink .

4 reacties op Fireworks, all day long.

  1. Sylvia zegt:

    Lekker dagje weer! En weer een leuk verslag! Vijf maten kleiner?? whoow echt knap!

    Like

  2. Robert-Jan zegt:

    Hahaha, heerlijke relax dagen zo ! Live is Good !

    Like

  3. yvonne zegt:

    Moet ik toch eens in de eerdere blogs op zoek naar een foto van de vijf maten groter. Respect .

    Like

  4. josevanderr zegt:

    Zooo, heerlijke dag weer hoor. Beetje relaxen, beetje shoppen lekker eten helemaal top!

    Like

Plaats een reactie